readbud - get paid to read and rate articles

Chi Mi Sono..?

My photo
Addicted To Hate I Take More Everyday..The Smile On Your Face Fades..And Horror Takes Its Place..

Sunday 31 May 2009

Hmm..Tag..

Tag yang didedikasikan ini adalah daripada Pijah.

1)Bekas kekasih saya adalah..
Syakiela?..~

2)Saya sedang mendengar..
The Root Of Evil By Havok..

3)Mungkin saya patut..
Jadi Artis..

4)Saya suka..
Muzik Dan Gitar2...

5)Sahabat-sahabat saya...
Gila..Gila2..Kaki Macam2..Menyeronokkan..Sape Tak
Boleh Bersabar Jangan Kawan Dengan Saya Dan
Kawan2 Saya..Memang Menyakitkan Hati..

6)Saya tak paham..
Kenapa Aku Tak Dapat Kerja Lagi?

7)Saya kehilangan..
Kasih Sayang Seorang Ayah...

8)Ramai yang berkata..
Aku Ni Pelik...

10)Cinta itu adalah..
Racun Dan Penawar Hati..

11)Di suatu tempat, seseorang sedang..
..Aku Ingati Kerana Aku Cintakan Beliau..

12)Saya akan cuba..
Memenangi Hati Beliau...

13)Ayat SELAMANYA membawa maksud..
Until Death Do Us Apart..

14)Telefon bimbit saya..
Ada Dua..Satu Takde Kredit Satu Lagi Ada..

15)Bile saya terjaga..
Saya Cari Rokok..

16)Saya paling meluat..
Orang Yang Pentingkan Diri Sendiri..
Yang Kutuk Orang Tapi Bila Dikutuk Mengamuk..
Perasan Diri Lagi Lebih Dari Semua Orang..

17)Pesta/parti adalah..
Menyemakkan Kepala Aku..

18)Haiwan yang paling comel pernah saya temui..
Anak Harimau Belang..

19)Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah..
18 - Hingga Kini..

20)Hari ini..
Aku Tido Aje..

21)Malam ini saya akan..
Berjaga Sampai Pagi..Wat Ape2 Aktiviti...

22)Esok pula saya akan..
Sarapan..Wat Ape Yg Patot..Tido..

23)Saya betul2 inginkan..
Kereta Toyota Corolla AE101..

24)Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini..
Mata Aku Bengkak..Tak Tido2..

25)Pusat membeli belah atau arked permainan..
Arked..

26)Makanan barat atau jepun..
Dua2 Aku Tak Suka..

27)Bilik yang terang atau gelap..
Dua2 Ok...

28)Makanan segera adalah..
Makanan Emergency..

29)Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang..
"Ada Je.." Mak Aku Tanya Ade Tak Citer Slummdog Millionare..

30)Siapa yang anda ingin tag..
Sesiapa Yang Follow Aku Yang Terbaca Tag Ni Dan Rasa Nak Wat..Buat La Ye..

No comments:

Post a Comment