readbud - get paid to read and rate articles

Chi Mi Sono..?

My photo
Addicted To Hate I Take More Everyday..The Smile On Your Face Fades..And Horror Takes Its Place..

Sunday 7 June 2009

The Path Of Another Way...

Aku Kehilangan Arah Ketika Ini..Terasa Bagai Hidup Tiada Hala Tuju Dan Maksud Lagi.. Mengapa Begini?Begitu Sukar Juga Hidup Ini Ketika Melalui Saat2 Yang Begitu Malang Pada Bahasa Kasarnya..Mungkin Ada Sesuatu Yang Tersembunyi Di Sebalik Kisah2 Malang Yang Sedang Aku Lalui Ketika Ini..

Aku Hilang Arah Tuju Dalam Maksud Hidup Berkarier..Di Mana Harus Aku Memulakan Karier Aku?Ape Karier yang Aku Ingini..Di Dalam Keadaan Yang Tiada Jaminan Bagi Sesiapa Pun Keinginan Itu Terpaksa Di Ketepikan..Hanya Bergantung Kepada Kemahuan Untuk Hidup Sahaja Yang Menjadi Tempat Bergantung Aku Kini..

Aku Juga Hilang Arah Tuju Dalam Kemasyarakatan..Aku Mula Mengecil Di Dalam Komuniti Kecil Yang Di Namakan "Kawan"...Rasanya Seperti Aku Mula Hilang Keakraban Dengan Kawan2...Hormat..Rasa Hormat Yang Dahulu Amat Tinggi Mungkin Kah Kini Sudah Mula Kurang Atau Tiada Lagi?Aku Perlu Menilai Kembali Akan Diri Aku..Lihat Di Mana Kesilapan Yang Telah Aku Lakukan..

Aku Melihat Hidup Bercinta Itu Amat Sengal Kepada Diri Aku...Tiada Rasa..No Feeling..No Meaning..No Thrilling..Lihat Di Mana2 Ada Sahaja Mereka Yang Berbahagia Bersama Pasangan Masing2...Merata Rata..Bagaimana Dengan Diri Aku?Tidak Layakkah Aku Untuk Di Sayangi Dan Menyayangi?Aku Mempunyai Rasa Cinta Terhadap Seseorang.. Andai Seseorang Itu Mengetahui Yang Aku Telah Jatuh Cinta Kepadanya..Betapa Aku Terasa Ingin Sekali Menyayangi Dia Dan Di Sayangi Dia..

No comments:

Post a Comment