readbud - get paid to read and rate articles

Chi Mi Sono..?

My photo
Addicted To Hate I Take More Everyday..The Smile On Your Face Fades..And Horror Takes Its Place..

Tuesday 30 June 2009

Di Suatu Malam...

Di Suatu Malam..
Di Suatu Tempat, Bersua Muka..
Berbicara Isi Hati Penuh Madah..
Meluah Rasa Melerai Rahsia..
Kerana Cinta Telah Berputik..
Hati Ini Penuh Tanda Tanya..
Mengapa Begitu Sukar Sekali?
Sukarnya Melupakan Wajahmu..
Sukarnya Melupakan Senyumanmu..
Sukarnya Melupakan Lirikan Matamu..
Sukarnya Melupakan Lunak Suaramu..

Di Suatu Malam..
Kerana Cinta Aku Ke Sana..
Membuktikan Keikhlasan Hatiku..
Tiada Bicara Kosong Juga Berbohong..
Membuktikan Keinginan Hatiku..
Tiada Niat Bagi Mempermainkan Hatimu..
Membuktikan Kesungguhan Jiwa Ragaku..
Betapa Sukar Untuk Aku Buktikan Padamu..
Betapa Sukar Untuk Aku Tawan Hatimu...
Betapa Sukar Untuk Aku Melepaskan Dirimu..
Betapa Sukar Untuk Aku Hidup Tanpamu...

Di Suatu Malam..
Aku Berkata Padamu..
Aku Mencintai Mu Kasih..
Dengan Penuh Ikhlas...
Terimalah Diriku Ini...
Cintailah Diriku Ini...
Aku Memerlukan Dirimu..
Berada Disamping Diriku..
Ya Allah Bantulah Aku..
Ya Allah Berikan Aku..
Ya Allah Kurniakan Aku..
Ya Allah Ku Bermohon Pada-Mu...

No comments:

Post a Comment