readbud - get paid to read and rate articles

Chi Mi Sono..?

My photo
Addicted To Hate I Take More Everyday..The Smile On Your Face Fades..And Horror Takes Its Place..

Sunday 12 April 2009

Untuk Dia..Versi Tag..

Aku Amat Terkejut Dan Tidak Menyangka Sekali Yang Dia Masih Lagi Ingat Akan Diri Aku Ini Sejak Aku Menghilangkan Diri Sebulan Barangkali?Aku Pun Sudah Tidak Ingat. Terbaca Blog Dia Yang Rasanya Sudah Lama Tidak Aku Ikuti, Secara Jujurnya Aku Terasa Amat Kehilangan Dia Dalam Hidup Aku. Terlihat Kembali Akan Lirikan Senyumannya Dan Jelingan Matanya Sudah Cukup Untuk Membunuh Ego Yang Aku Kendong Ini. Aku Cair Ibarat Lilin.

Membaca Tag Dia Cukup Membuatkan Aku Terasa Aku Keterciciran Sesuatu Dalam Hidup Aku. Maka Dengan Ini Aku Pun Rasa Nak Jawab Pulak..

1). Do you Thing Hot??

Apela Jenis Soalan Ni..Tak Faham La Pulak..Haha..

2). Upload a favourite picture of u..

3). Why do you like this picture?

Ini Gambar Ketika Menghadiri Majlis Perkahwinan Sahabat Satu Sekolah Aku Bulan Lepas. Dapat Kumpul Kembali Ramai2 Walaupun Separuh Sahaja Yang Dapat Hadir, Lelaki La..Yang Pompuan Gila Ramai. Paling Menarik Kedua Dua Mempelai Merupakan Kawan Satu Sekolah Kami. Dua2 Bercinta Sejak Di Bangku Sekolah Lagi. Sudah La Sekelas Pulak Tu..Haha..Jodoh Itu Amatlah Rahsia.

Dah Tu Lepak Dari Pagi Sampai Ke Malam Pulak.Gile Letih Sgt2 Hari Tu. Apa2 Pon Kenangan Ini Kenangan Paling Best. Harap Lepas Ni Akan Ada Lagi Yang Seperti Ini.Insya Allah.Ramai Gak Yang Tanya Aku Bila Lagi.Aku Betulkan.." Salah Soalan Tu..Patut Tanya Bila Nak Ada Calon. Bukan Bila Lagi Nak Kawen. Maka Ramai Yang Faham. Sebab Ramai Yang Tahu Betapa Mangkuk Ayunnya Aku Kalau Dengan Pompuan Sejak Sekolah Lagi..Haha..Lawak2..


4). When the last time u eat Pizza?

Pizza?Mahal La..Baik Makan Nasi..Haha..Last Makan Bulan Lepas..Orang Belanja.


5). The last song u listen too..

I Confide By Firewind..Lagu Ni Buat Aku Sebak..Hampir2 Nak Menitis Gak La Air Mata..


6). What are you doing beside u..

Menelaah Tafsir Al Quran.


7). What name you prefer beside u..

Haish..Banyak..Ikut Kawan2 Gak La..Paling Fames Tu Asyuk..


8). People to Tag (5 person)

i. Catatan Aku Untuk Korang

ii. Princess Diyana

iii. Dimana Teknologi Mengabadikan Kenangan

iv. It Wont Last Forever

v. The-Enunness


9). Who is no. 1

Yang Ini La Yang Aku Maksud Kan "Dia" Dalam Catatan Sebelum2 Ini. Nama Dia Fadila. Cute Orangnya. Gadis Yang Aku Amat Tertarik Dan Tertawan. By The Way, Saya Tak Merajuk La Awak. Saya Hanya Membawa Diri. Tapi Bunyi Macam Merajuk La Pulakkan?Haha..Macam2 Hal Betul Kan?


10). No. 3

Suzaizul Kamal Sulaiman. Kawan Aku Masa Sekolah. Saiz Dia Amat Lah Besar. Menakutkan Juga La. Hihi. Seorang Yang Amat Fanatik Kat Team Selangor. Cakap Je Kat Mana Selangor Lawan. Disitu Dia Pasti Akan Ada. Walau Jauh Mana Tak Kira Masa. Gila Kan?


11). Say something about No. 5

Ainun Mardhiah@ Auntie Enun. Kawan Sekolah Aku Yang Agak Gila Dan Kepoh. Semua Suka Dia. Kadang2 Menyakat Dia. Sebab Die Best. Haha. Tu Yang Panggil Auntie Enun. Dah Mcm Mak Cik Je Gayanya..Hehe..


12). How about No. 4?

Raudhah. Arkitek Will Be. Engaged. Kawan Sekolah Gak. Bestnya Die Sebab Die Ni Up To Date. Ape2 Je. Fesyen Paling Up To Date. Yang Lelaki Suka Tanya Die Hal2 Wanita. Amat Padat Isi Maklumat Dia. Termasuk Aku La Jugak Jadi Tukang Tanya. Haha..


13). Who is No. 2?

Diyana. Kawan Fadila. Agak Sukar Nak Describe Kat Sini. Best La Kawan Ngan Dia. Tatau La Betul Ke Tak Tapi Lihat Dia Nampak Mcm Garang La Orangnya..Hihi.. Tatau La Kan. First Impression Nya Gitu La..Jgn Marah Ye Cik D..

3 comments:

  1. waahhhh...apekes!!!!
    kate sy garang..
    haha..garang ker???

    ReplyDelete
  2. huhu...lupa plak nk tmbh..
    mmber sorg ni da pandai main tag..
    haha...lps ni sila menjawab tag dr sy ek..huhu...=P

    ReplyDelete