readbud - get paid to read and rate articles

Chi Mi Sono..?

My photo
Addicted To Hate I Take More Everyday..The Smile On Your Face Fades..And Horror Takes Its Place..

Monday 13 April 2009

Gila Kereta...







Baru2 Ini..Kereta Aku Mengalami Kerosakan Yang Agak Serius La..Bukan Bahagian Yang Boleh Di Ambil Mudah..Steering Rack Tu Mike..Mahal Tahap Punye..So, Alang2 Dah Kene Turun Enjin Tu..Aku Sound Je Member Aku Soh Bagi Idea Nak Modified Sket Enjin Aku Tu.. Tapi Dalam Bajet Yang Maseh Aku Mampu La Kan..Nak Tukar Enjin Masuk Turbo Tu Tak Mampu Lagi La Pulak..Kalau Tak Senang Keje Dah..

Hah...Puas...Memang Puas...Untuk Setakat Ini La..Tukar Flywheel Mira L7 4WD Punye.. Siap Dengan Clutch Plate Mira L7...Memang Best...Enjin Gile Ringan..Bunyi Gear Box Pon Jadi Merdu Je...Dengan Bearing Racing Lak Tu..Fuh..Sedap..Setakat Tu Je La Mampu Buat Kan..Tu Je Dah Makan Dalam RM1000...Lom Benda Lain Lagi..Tu Harga Kawan Tu..Buat Kat Bengkel Member Aku...Bukan Senang Nak Jumpa Anak Melayu Ada Bengkel Sendiri Yang Boleh Di Katakan Setaraf La Dengan Kedai2 Cina Kan..Sangat Berbeza Oooo....Kalau Buat Dengan Cina...Turun Enjin Je Dah RM300...Kawan Aku Amek Mane2 Keter Pon RM180 Je...Tak Murah Ke Tu?Gile Kau..!Hahaha..Ape2 Pon...Memang Syok..Siap Je Aku Test La Kan..Sebelum Ni...Setakat 150 - 160 Km/J Tu Bole La Gak Tapi Cam Sesah Gak La Enjin Kan...Sekarang Ni...Setakat 160Km/J Tu Senang2 Je..Paling Best..Tatau Berapa Laju Oooo...Meter Dah Santak 160 Tu...RPM Jalan Lagi...Maknanya Dah Lebih Tu...Haha...




2 comments:

  1. ingatlah org tersyg.
    patuhi had laju yg dibenarkan..
    kua3..

    ReplyDelete
  2. a'ah la..
    jgn laju2...
    ingat la org tersyg..
    anda mampu mengubahnya...

    ReplyDelete